.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه واکنش ها به منبر نشینی مصطفی کواکبیان
گلایه امام جمعه بابل از بعضی روحانیون استان
شمال نیوز: از بعضی از مقامات روحانی استان گلایه داریم که چرا اعتراضی از آنها برنخواست؟ برای من جای تعجب است که درمرکز استان فردی با غیرت پیدا نمی شد که گوش او را بگیرد و او را از بالای منبر به پایین بکشاند.

شمال نیوز: امام جمعه بابل با انتقاد شدید نسبت به هتک حرمت فردی در یکی از مساجد مرکز استان مازندران به ارزشهای اسلامی خاطر نشان کرد: شنیدم عنصری معلوم الحال وابسته به یکی از گروهک های ورشکسته اصلاح طلب که در میان جامعه شناخته شده است در یکی از مساجد ساری در میان عزاداران حسینی بالای منبر می رود و می نشیند و برای افراد سخنرانی می کند. برای من جای تعجب است که درمرکز استان فردی با غیرت پیدا نمی شد که گوش او را بگیرد و او را از بالای منبر به پایین بکشاند.
آلوده کردن ساحت منبر و مسجد جای نگرانی ندارد؟ سبک کردن فضای منبر و مسجد!! ذره ذره از این عوامل شروع میشود.
چرا منبر و مسجد را مبتلا به آلودگی های سیاسی می کنید؟ چرا کسی از متولیان مسجد و روحانیون نبود که نسبت به این مساله اعتراض کند؟ . مسجد و آن هم در شب عاشورا جای این بازی های سیاسی است؟

اینها که در جاهای دیگر اینقدر قدرت ندارند حالا چطور شده که در این استان آمده اند اینقدر قدرت پیدا کرده اند که بالای منبر بروند؟ از بعضی از مقامات روحانی استان گلایه داریم که چرا اعتراضی از آنها برنخواست؟ امیدواریم در این باره برخی افراد معلوم الحال اینگونه میدان پیدا نکنند. استان مازندران استان ولایتمداری است .
استان مازندران با تقدیم بیش از ده هزار شهید و هزاران جانباز و ایثارگر استانی ارزشی است انصافا این صحنه ها برای مردم دردناک است و غیر قابل قبول و تحمل است. شایسته است با بانیان این مراسم و حرمت شکنان برخورد جدی صورت گیرد .

خاطرنشان می شود این اعتراض امام جمعه بابل به مصطفی كواكبیان نماینده دبیر حزب مردم سالاری است که درایام محرم امسال در یكی از مساجد ساری بالای منبر به سخنرانی پرداخت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 آذر 1391
اینها دست پروده دانشگاه امام صادق (ع)و..... هستند جرات دارید به مبدا انتقاد کنید
نا شناس 14 آذر 1391
اتفاقا برادر آقاي كواكبيان هم از شهيدان دفاع مقدس و حتي يكي از كوجه هاي خيابان معلم شهر ساري هم به نام آن شهيد مزين شده.ايشون بالاي منبر مسجد محله خود سخناني در رابطه با نهضت عاشورا بيان نموده و نه غير..‏
احمد فائمی 14 آذر 1391
ایا امام جمعه بابل که دایه نمایندگی رهبری درمازندران را دارد معنی کلمه معلوم الحال را می داند ؟ ایشان یک بار این کتمه را درمورد یک هنرمند زن ایرانی بکار برد اما استغفار نکرد حالا هم درمورد کواکبیان که برادر شهید ونماینده مجلس بود این کلمه زشت را بکار می برد زهی تاسف
نا شناس 14 آذر 1391
آقاي امام جمعه باغيرت اگر مردميدان هستي يك نگاه هم به شهر خودت كن شما كه جرات داريد چرا هيچگاه بابت بيكاري وفساد كه درشهر وجود دارد وارد نمي شويد وقت حرف ميزنيد
نا شناس 14 آذر 1391
شما مگه كم سياسي كاري داريد؟ نترسيد جاي شما رو نمي گيرد
نا شناس 14 آذر 1391
اسا چتی بیه؟
نا شناس 14 آذر 1391
چطور یک مداح می تواند بالای منبر برود ولی یک رزمنده ونماینده سابق مجلس ومنسوب به خانواده شهید که از مناقب ومصایب اقا اباعبدالله الحسین گفته صرف اینکه روی منبر نشسته این همه سروصداداردواهانت به علمای مرکزاستان.اقایان بانگاه عمیق به مسایل روز جامعه که مکتب غنی علوی را دشمن هدف گرفته ودارد جوانان مارا بیگانه می کند چه فکری کردند اگر این اقا منسوب یه اقایان بود این همه سروصدا می کردند؟
شهروند 14 آذر 1391
آقا چه كسي گفته و يا روايت كرده كه بالاي منبر فقط ملك شخص روحاني هاست. اين انتقاد شما مثل انتقاد به فيلم من مادر هستم مي مونه.
نديده و نشنيده نبايد انتقاد كرد
علی 14 آذر 1391
آقای روحانی ! اولا آقای کواکبیان به زعمی که تو معلوم الحال میگی، معلم الحال نیست.حال او معلوم است و شفاف . فکر میکنید با این افکاری که دارید در استان برتر و سرتر و اعلم تر و مسئول تر از تو کسی نیست؟ بسم ا.. پاشو برو الان گوشش رو بگیر. منبرجای عالمان است و آقای کواکبیان یکی از عالمان جامعه هستند. مگر منبر وقف شماست؟شهید رو برای برانگیختن احساسات پاک مردم دستاویز نکن چرا که آقای کواکبیان خودش همسنگر شهیدان و برادر شهید است.
روحانی 14 آذر 1391
کدوم رساله کجایه فقه نوشته فقط روحانیت محترم میتونه بشینه ضمنا اقای کواکبیان تا سطح 2حوزه درس خونده بسه این تند روی کمر انقلاب و شکونده ...
محمود --ن 16 آذر 1391
اگر هنر این را داشتیم که با رقیب به چشم رقیب ورفیق نگاه کنیم هنر کردیم نه اینکه یک نماینده مجلس وبرادر شهید.... رابکوییم عنصر معلوم الحال من اصلا طرفدارخط فکری این عزیزی که شما میگوید مع .... نیستم اما به ایشان احترام میگذارم وحتی ایشان را هم دوست میدارم اکر رقیب ورقابت نباشد میشود حکومت عربستان وکویت وشاید شما بدتان نیاید
سید هادی 16 آذر 1391
آخه یکی جواب بده دیگه؟؟ آقای روحانی عزیز لطفا بیشتر به این مسئله فکر کنید که چرا اقبال جوانان ما از روحانیون داره هر روز کم و کمتر میشه چرا این ها رو آسیب شناسی نمی کنید ...حالا دارید گیر میدید که چرا ایشون رفته بالای منبر !!!!! مگر منبر رفتن آقای کواکبیان نعوذ بالله مشکلی برای دین و اسلام درست کرده ؟؟؟؟
مئ 16 آذر 1391
اقای روحانی راه پدرت رو ادامه بده
آقای کواکبیان خیلی بهتر از بعضی از هم لباسی های شماست
این آقا خیلی سالم تر از بعضی از به اصطلاح اصولگرایانه
مرتضی 16 آذر 1391
شما که به قول خودت مرد هستی جلوی فساد را در شهر خودت بگیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی شهروندان از آزادی بیان برخوردارند و همه حق انتخاب دارند و الحمدالله همه سره را از ناسره تشخیص میدهند
نا شناس 16 آذر 1391
مردم اگر بخواهند از مذهب خودشان صیانت کنند باید اجازه بگیرند. آقایان محترم در دسته روی که نمی آیند، بعضی ها هم که اگر یک سوزن به آنها بخورد سکته می کنند حالا می گویند چرا قمه نمی زنند، امروز اگر شما عزیزان بالای مبنر می روید و دهها تریبون دیگر داریدثمره خونِ از عاشورا تا انقلاب است. چرا اینهمه سر و صدا می کنید؟ شما چرا بدعت می گذارید که حرف زدن از امام حسین(ع) بدون لباس در بالای منبر بدعت است؟ اینهمه از خودتان و جایگاه خودتان جوش می زنید، بهتر نیست که بجایش از همان عاشورا و تلاش برای انحرافهای مراسم عاشورائی صحبت بفرمائید.بالای منبر رفتن یک غیر روحانی ضربه به مذهب ما می زند یا در سورِک یک عده معلوم الحال قمه زنی کردن؟ گوسفند زیر پای علامت قربانی کردن چیست؟ سفره های عاشورائی را به سفره های اشرافی و عروسی تبدیل کردن دل شما را درد نیاورد؟ بدحجابی و آرایش های حیوانی عاشورا که یک عده پول می گیرند که دل مردم را دردبیاورند چه؟ در مرکز استان آدم با غیرت و آگاه هم هست. با آقای منبر رفته هم صحبت شد. اینهمه سر وصدا و جوش زدن حالا دیگه زیادی است. از حالا تا عاشورای سال آتی به فکر این باشید که دوربین تلویزیون بتواند یک جای درست و حسابی از دسته روی در تمام مازندران نشان دهد، آسفالت خیابان و تماشاچی و علامت بازی نباشد.
javad 17 آذر 1391
رفتن بدون لباس بالای منبر مثل رفتن پشت میز دکتر در صورتی که من در یه دوره ای اونم ناقص پزشکی خوندم حالا به فرض خوندن چند ترم پزشکی میتونم مطب بزنم؟ البته شاید بشه مثل:لیسانس برای رئیس جمهور میشه دکتری...یا......؟؟؟؟

درثانی ایشون چی گفت برید سری بزنید که درباره اسلام حرف زده یا جناح خودش پس دادگاه ویژه روحانیت کجاست فقط بلدند گید به طلبه سیرجانی و دوستان ولایی اش بدهند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.